Retourbeleid

Retourneren

Snoozly probeert u via de website zo goed mogelijk te informeren over de artikelen. Is een artikel toch niet wat u ervan verwacht, dan kunt u het retourneren.

Zichttermijn
Snoozly hanteert de afleverdatum van de vervoerder als ontvangstdatum. Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling mag u de bestelling annuleren door een email te sturen naar support@snoozly.nl. Daarna heeft u nog 16 dagen de tijd om de zending retour te sturen. Wanneer u de hele order terugstuurt zal Snoozly het gehele aankoopbedrag terugstorten, (dit geldt NIET voor de kosten die u maakt voor de retourzending, de retourkosten zijn voor uw eigen rekening), op het rekeningnummer waar Snoozly mee bekend is of bij aankoop met een cadeaubon, door verhoging van het cadeaubon saldo. Indien u gebruik maakt van dit herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Snoozly geretourneerd moeten worden.

Retour sturen van 1 van de producten die onderdeel zijn van een gekochte set of bundel:
De korting vervalt. U krijgt de totale prijs minus de kosten van het product dat u behoudt teruggestort.

Retourneren van de artikelen 

U annuleert uw order (of een gedeelte) door een e-mail te sturen naar support@snoozly.nl. Vermeld in het onderwerp dat het om een retourzending gaat, met daarbij het ordernummer. Wij sturen u de retourinstructies per mail. 

Retouradres: (LET OP: GEEN BEZOEKADRES)
Snoozly
Schout van Heeckerenring 53
6413VC Heerlen 
Nederland

U kunt ook gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping.

Voorwaarden retourneren

U kunt uitsluitend artikelen retourneren die gekocht zijn in de webshop van Snoozly.

Nadat uw bestelling is bezorgd, heeft u 14 dagen na aanvraag van de retour de tijd om de artikelen te retourneren. Na deze periode is de aankoop definitief.

Het artikel dient ongebruikt, onbeschadigd, met alle geleverde toebehoren en met het aangehechte artikelkaartje in de originele verpakking geretourneerd te worden. Bij beschadiging, gebruikssporen of incompleetheid worden kosten in rekening gebracht. Gebruik voor de retourzending een degelijke verzendverpakking.

De verzendkosten en risico’s van het terugsturen zijn voor rekening van de koper. U mag zelf bepalen of u dit via de normale post verstuurd of met track en trace.

Nadat Snoozly uw bestelling retour heeft ontvangen, ontvang u per e-mail een bevestiging.

Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag (prijs van het betaalde product) zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen aan u overgemaakt worden. Snoozly stort het bedrag terug op de rekening waarmee de bestelling werd afgerekend of bij aankoop met een cadeaubon, door verhoging van het cadeaubon saldo.

Retourartikelen kunnen alleen teruggestuurd worden naar ons postadres.

Indien een retourzending niet voldoet
Indien de retourzending niet (voldoende) gefrankeerd is, is Snoozly helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Het betreft administratiekosten à € 4,95 en de kosten die de vervoerder ons in rekening brengt voor het bezorgen van ongefrankeerde zendingen (vanaf € 14,00). Dit betekent dat deze kosten dan minimaal € 18,95 zullen bedragen, deze kosten zal Snoozly inhouden op de creditnota van de artikelen.

Retourzendingen buiten de retourtermijn kan Snoozly niet accepteren.

Overige vragen
Heeft u nog andere vragen, neem gerust contact op via support@snoozly.nl. Wij helpen u graag verder.